Ljus

Idag har vi suttit med uppsatsen, as usual. Däremot börjar vi att se ljuset i slutet av tunneln och det känns jäkligt bra. Bara inget skiter sig imorgon. Från början hade vi stora planer på att sitta ända tills sju ikväll men vi la ner dem när våra hjärnor började bli mos vi tjugo över fyra, blev femtåget istället. skönt det med. Alltid skönt att ha lite kväll hemma. Dock försvinner kvällen i rasande tempo. Ska diska lite nu innan gossip girl och innan det är dags för mig att sparka igång min egen dator med photoshop och illustrera "the Potter box". Det är fina grejer minsann.

Och du Caroline, om du läser, vad kostar klänningen isåfall??

So long

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!



Jag har just sålt stl.34 så jag har bara stl. 36 kvar. Klänningen kostar 600:-



Hör gärna av dig:)

[email protected]

2008-05-27 @ 20:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0