ljuset i tunneln?

Första dagen denna veckan som jag faktsikt är på bra humör när jag kommer hem. Ganska så pigg också, iaf jämfört mot tidigare. Frågan då är om det beror på att jag har bestämt mig för att skita i GI-grejen eller om det är GI-grejen som börjar att funka som den ska nu. Klurigt det där.

Uppsats idag igen iaf. Kan väl inte säga att vi kom så långt idag precis, men imon så blir det kodschema i alla tre timmar vi träffas. Tycker faktsikt att det kan vara rätt så kul att sitta och komma på olika varibler och variabelvärden även om det är lite klurigt. Tror nog att det blir lättare nu när det inte tvungen måste vara en av varje skala och så, plus att vi kommer att ha betydlligt fler variabler denna gången än vad vi hade n'r vi gjorde gruppuppgifterna i SPSS. Och så har vi ju kodschemat från en gammal uppsats som vi fick av Ebba, vår handledare. Det kommer vi nog få en del hjälp ifrån.

Annat att tillägga är att jag är sjukt trött på sallad nu. Idag blir det pasta, fast fullkorn. Lite bra iaf. Kan ju ta tag i att GI:a när jag jobbar och inte behöver koncentrera mig så mycket som jag behöver nu.

Livet känns helt enkelt härligare idag.

So Long


Kommentarer
Postat av: Veronika

du fixar gi-maten! men förstår att man kan bli rätt trött på sallad. :p

2008-05-09 @ 11:27:26
URL: http://veronikaelg.blogg.se
Postat av: empa

Jag tror endast på att tallriksmodellen är den bästa metoden. Den mår jag jättebra av iallfall.
Just nu kan jag ju äta efter den så jag mår lite kass fysiskt. Men det gör ju inte så mycket, det är det värt.

2008-05-09 @ 12:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0