Nöjd

Igår tillbringade jag hela dagen hos mamma och pappa med att göra absolut ingen ting. Sjukt härligt. Alltid skönt att bli uppassad litegrann. amanda plockade fram sina pärlor och så satt vi och pysslade med dem lite. Jag lyckas tillverka ett par örhängen och en ring. själv tyckte jag att de blev rätt så söta men tror nog att jag kommer att tröttna på dem efter sommaren.

Pappa hjälpte mig även med att laga min cykel där kedjan hade gått av och jag fick även mina efterlängtade Vagabond-skor. =) Så antagligen är jag nöjdare än de flesta för tillfället.

Idag spelar Elsk golftävling. kommer inte ihåg vad den hette men det var något med Volvo iallafall. Hoppas att det går bra för honom och Lihv. Som tur var började tävligen klockan nio så antagligen har jag honom hemma till senast klockan två, gott. =)

Nu ska jag äta frukost. Passade på att ta en riktigt sovmorgon när jag ändå var ensam.

So long

- en källa till min nöjdhet

Kommentarer
Postat av: empa

Fan vilka härliga skor, rosa-lila liksom i en sån där "äta upp-färg".
Drick mycket vatten med citron mot kisseriet föresten. men det vet du ju nog redan. :D

2008-05-11 @ 16:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0