Onda blickar och ont annat

Jag har urinvägsinfektion, det är skit. Ont gör det också.

Ungarna som bor i hyresrätterna här uppe på brogården lever jävel bland det byggmaterial som ligger kvar ute och bankar på varenda plåtbit de kommer över. Både jag och Pischen sänder onda blickar åt deras håll.

Något som är bra i all bedrövelse är att jag mår bättre utan GI-mat, thank God! Dessutom är det ju väldigt gott med glass när det är varmt. SÅ nu Veronika, kan jag ta en glass ändå! Haha!

Elsk är i Gbg ikväll och svänger sina lurviga. Lite trist och känns lite ensamt men jag klarar mig. Ska diska efter att vi grillade och lite annat sånt pyssel. Imon ska jag först ner till stan och köpa ny kedja till min cykel och eventuellt ett par skor och så också hämta ut mitt penecillin. Efter det åker jag med mor och far hem till landet och tar det lugnt med att fixa lite med min overall till skolan och bara slappa och förhoppningsvis sola litegrann

Pischen med sin allra ondaste blick. grr..

So long

Kommentarer
Postat av: Veronika

hihi! glassen vänmtar på dig! :D

2008-05-10 @ 21:43:37
URL: http://veronikaelg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0