Promenix i "vitsippedalen"

Det har vart en bra dag idag och det känns som om vi har hunnit med en massa! Har vart ute på rangen och testat Elsk's nya klubbor (till och med jag fik testa den ena!), sen var vi på sportlife. EFter det var det hem och duscha, äta och diska och sen iväg igen. Denna gången var det en liten överraskning till Robin, inte speciellt men nysigt var det. Vi var nämligen i slottsparken i Gräfsnäs och fikade och gick runt och tittade på alla fina vitsip´por och myste lite i solen. Fler fräknar komemr fram varje gång! Tror att ajg ska börja sola lite solarium och komplettera med BUS för att bli lite sommarsnygg. Kan ju vara kul nu när det är dags att börja ha kjol och klänning!

Snart blir det promenad eller nått med Elin. Kanske fler som är sugna?! Jag är iaf sugen på tjejfilm efteråt med massa tjejiga tillbehör som glass och te, eller nått. Glass och te kanske inte är världens bästa kombo, men mnak na ju dricka teet efteråt!

So long!

Kommentarer
Postat av: sophie

ha en skön söndagmorgon :) kram sophie

2008-05-04 @ 10:22:06
URL: http://ssophiekarlssonn.blogg.se
Postat av: empa

jag vill också äta glass och promenixa. =/

2008-05-04 @ 21:08:32
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

Bra skrivet på blondinbellas sida förut!
Var jätte gärna med och tyck till på min sida!
Kram

2008-05-05 @ 16:06:44
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0