snart maj den 30:e

Kom hem lite tidigare idag för att läsa till uppsatsen. Sjukt stressad över den faktiskt. Även om det är rätt så lång tid så kommer både denna veckan och nästa vecka bara springa iväg och veckan därpå ska den vara färdig och skickas in för att de som ska opponera på den ska hinna läsa och så. Hann däremot en sväng på hm innan jag åkte från jkpg och hittade strumpbyxor och ett set med underkläder. Bh:n va kanske i minsta laget, men det är ju alla nu ändå. Vart kom melonerna ifrån liksom?! Jaja, de försvinner väl snart antar jag. Brösten pendlar lika lätt i storlek som jag pendlar i vikt.

Robin blev lätt förvånad när han kom hem från golfen och fann mig i hallen dessutom. Han var visserligen jättetrött och har däckat på sängen, och jag tror att jag ska göra honom sällskap ett litet tag. alltid skönt med en liten lur. blir ju helt slut av att gå hela veckor!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0