drop dead

Nu är mina naglar inte längre mustigt mörkröda utan knalligt rosa. Härligt. Har ett oranget nagellack från hm men har tappat bort det och it's a shame. Det var verkligen knalligt och helt enkelt dö-snyggt! Men rosa duger det med, rosa är ju alltid rosa. Är så nöjd nu, mina naglar har äntligen börjat bli lite längre. Måste införskaffa en nagelstärkare nu så att de inte går sönder. Hjälper lite att hålla dem målade. Nog om mina naglar.

Imorgon ska jag på infomöte om utlandsstudier. Har fortfarande inte bestämt mig men är jäkligt sugen på Riga. Köpenhamn kan jag också tänka mig. Frankrike har jag slagit lite ur hågen eftersom det inte var några städer jag var så sugen på. Men Belgien finns ju också. Tydligt får man välja tolv alternativ och man kommer in på något av dem, men kanske inte just sitt första-val. Antar att den där platsen på Hawaii är rätt eftertraktad. Har för mig att det bara är en plats dessutom. Hej slagsmål! :) För egen del känner jag mig nog inte så jättesugen på att korsa Atlanten, lockar mig inte direkt. Jaja, den som lever får se.

Nu ska jag ta mina snygga naglar och gå och duscha, tidig morgon imon med föreläsning kl 9.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0