funderingar

jag skulle följt mina känslor och stannat hemma från yogan. Den var tydligen inställd eftersom intruktören var sjuk. Dessutom hade de ringt runt till alla, utom mig, för där saknades tydligen telefonnummer. Menmen, tränade lite ben istället, det var också välbehövligt.

Imon börjar vi klockan ett, var väl tänkt att jag ska gå upp till Oliv innan och visa upp lite vad jag gjort, men ärligt talat är jag inte alls sugen på att göra praktik där längre. Tycker att det är viktigt att man känner att det stämmer perfekt och man verkligen klaffar med folket som jobbar eftersom man ändå ska vara där i tolv veckor. På ett sånt litet ställe blir det svårt också, hade det vart ett större ställe och man känt att det inte klaffade med en gång hade det ju varit en annan sak, då hade det ju funnits andra att ty sig till. Men det gör det nog inte i detta fallet. Yäyä, det ger sig. Har gjort en ny telefonlista med nummer till en massa PR- och kommunikationsbyråer som jag känner passar mig bättre.

Nu blir det te och ett avsnit av desperate. =)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0