lchf?

Vaken och iordninggjord för att snart åka till skolan. Bara kläder och tandborstning kvar. Så kan det gå. Har under veckan kämpat på med lchf, dock lite modifierat. Men jag känner ett allt mindre sug efter kolhydrater så nått bra är det väl iallafall. Sen att jag kissar hela tiden och luktar gammelgädda i munnen är ju en annan femma. Lite synd är dock att allt kommer att förstöras i helgen, redan i eftermiddag tillochmed. Ska till farmor och äta middag samtdigt som jag lämnar pischen och mamma hade tydligen inte gjort någon gi-mat till danmarkstrippen. Så det är bara att börja om igen på måndag.

Nu ska jag klä mig ooch leta upp lite grejer jag gjorde under gymnasietiden som jag kan med och visa på oliv.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0