röster i mitt huvud

Ytterligare en praktikintervju som sket sig. Denna gången utan att jag kom en timma sent eller var allmänt bortgjord. De elaka i mitt huvud viskar att det är för att jag är så kass och dålig och inte kan något som ingen vill ha mig men jag vet att det inte är så. Jag kan tränga undan de tankarna rätt bra. Jag vet att jag är duktig, ordningsam, trevlig. Jag vet att jag borde få en plats, jag får bara inte till det.

Nä, nu blir det sen frukost och sen skura köksmattan som robin hällde ut fisksoppa på i morse. Luktar lagom gott i köket. Dessutom har jag fått en avi med mitt mineralpuder från Tikei som jag beställde häromdagen, beställde även en kabuki-borste så nu hoppas jag att allt funkar och att borsten är bra, även om den är gjord på syntethår. Annars får jag klicka en I.D-borste från tradera eller något. Det fins faktsikt en hel del nytt smink till betydligt billigare pris på tradera, bland annat Too Faced Lip Injection som jag suktat efter ett tag. Hello big lips

Kommentarer
Postat av: Hedvig

nej,varför sket det sig?=(

2008-11-21 @ 14:57:03
URL: http://heddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0