sweet home

Hemkommen från damnark och säby. En trevligt helg trots att alla var mycket trötta större delen av tiden. Köttade hela vägen till Flensburg, tyskland för att upptäcka att vinet inte var lika billigt längre. Attans. Handlade ändå för 500 kr. Så nu har ajg vin så att jag klarar mig fram till påsk eller nått. Köpte även lite annat bös, som tårtdekorationer som jag ska ha till cupcakes när robin fyller år, en tomte och lite snögubbeljus till farmor som tack för att hon var kattvakt. Tomten verkade gå hem. :)

Hemfärden var dessvärre inte riktigt lika kul. Att åka båt i lite mer än tre timmar när det blåser 20 m/s har väl ingen hit direkt. Sjösjuka alabama skulle man kunna säga. Men nu vet jag iallafall hur stenas toaletter ser ut på nära håll. Inget ont som inte har nått gott med sig, eller...?

Vart helt hysteriskt skönt att sova hemma igen iallafall, och att få pussa på pischen,

So long 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0