analys

Fullsmockad skolvecka med massa att göra och här sitter jag. Får som vanligt ångest över att jag inte gör något och tänker att jag borde hoppa av och börja jobba. Men det är ju faktiskt detta jag vill göra, har jag insett under denna kursen. Fast jag vill inte lära mig alla teorier och knepiga män som sitter och klurar hela dagarna utan jag vill jobba praktiskt. Så som vi gjort med vårt fina broschyr och med filmen. Men nu är det faktiskt inte länge kvar. Om bara elva veckor är det praktik. Måste skriva mitt cv i helgen. Annars verkar jag ju ha på oliv. 

Hepp, skriva analys nu. Blir inte lätt med tanke på de knappa svaren jag fick från informatören på svenska spel. 

So long 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0