Äntligen måndag

Måndag igen då och jag ahde inte den minsta lust att gå upp idag. Hade kunnat tänka mig att ligga och sova ungefär hela dagen. I vanliga fall brukar söndagar vara den dagen på veckan som jag tillåter mig att sova och somna om hur länge jag vill men igår skulle jag köra hem mammas och pappas bil efter att amanda vinkat av mats vid tåget. På grund av en olycka blev tåget dessutom en timma försenat så där fick vi sitta och vänta.Dessutom hade mats tydligen missat sitt anslutnignståg i sthlm, trist att behöva vänta ännu mer! Sen åt jag iaf middag hos mamma och pappa och sen körde de hem mig. Hade tänkt att ta buss men det är ju alltid skönt att få skjuts.

På kvällen fick elsk något slags ryck och fick för sig att ut och srpinga i regnet och blåsten. Jag fick om möjligt ännu större ryck och bestämde mig för att följa med. Har alltid tyckt att det vart jättetrist att springa men med elsk var det ändå drägligt. Sjukt trött var jag iallafall och det var inte särskilt lång slinga som vi sprang/gick. Men jag har iallafall bestämt mig för att orka springa hela rundan om ett tag. Sen ska jag lägga på en liten extrabit och sen får vi se vad som händer.

Behöver dessutom skriva iordning mitt cv och skicka iväg. Har dessutom hittat ett ställe här i alingsås som verkar intressant. Ska försöka ringa dit och fråga om det finns intresse för en praktikant.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0