åska?!

Jag tror minsann att det åskar. Är det normalt för att vara i oktober?? Har kollat på både du är vad du äter och lyxfällan. Känner mig alltid lika träffad av båda programmen. Fast ibland känner man ju sig lite bättre än "offren" men ändå.

Tog ju ett tag innan jag kom i sång igår och därför har jag vart hur seg som helst hela dagen. Dessutom var tåget en halvtimma försenat i morse vilket ledde till att jag inte kunde äta min frukost och därför blev hela dagen i obalans. Har vart sugen på allt kolhydratrik hela dagen. Givietvis har jag inte kunnat hålla mig helt, och har därför i sedvanlig ordning dåligt samvete.

Ska nog stänga av datorn, åskan verkar komma närmre.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0