dagen

Har en lugn dag idag också. Var och kikade på Robin och smedjan när de spelade match, förlorade med 18-0, hejjah! Efter det åkte jag och robin in till stan för att han skulle köpa strumpor och jag fick äntligen köpt min pälshalsduk som jag suktat efter. Prövade även en svart tyllkjol med vill nog hellre ha en rosa, för att undvika halloween-looken. Kanske hinner springa och kika efter en sådan på gina i jkpg i veckan. Nu har jag iaf gjort mig iordning och ska snart knalla iväg till elin. Knytkalas idag! Med endast tre stycken. Men det blir nog bra ändå. Jag har köpt lite ostar och kex och även avacado, päron och lite olika nötter. LCHF-kväll för min del tänkte jag, får försöka låta bli kexen. :) 

Har också fått gjort iordning mina naglar med min hemma-förstärkning, även målat dem härligt höstigt lila. Tänkte köpt en lila-svart nagellack på mus igår, men blev snål och tänkte att jag kan köpa ett helsvart på hm ist och måla först ett lager med det och sedan lila över, borde ju rimligtvis bli lila-svart. Annars kan man blanda ihop lite själv av de båda och måla med blandningen. Det löser sig. 

Nu ska jag byta om och sen gå iväg. Dop imon med, så det får inte bli för vild kväll :)

So long 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0