Dagen

Så skönt med fredagkväll, man får ett lugn i kroppen som inte funnits här på hela veckan. Lovely! Dessutom var jag på DeliDeli och köpte  glass, för vad jag tycker, snuskigt mycket pengar. Eller a. 50kr. Tycker att det är rätt mycket för en bägare, men sen finns det de som verkar leva på Ben&Jerry's glass. Studenter dessutom. Hur har de råd? Själv harj ag knappt råd med en liten piggelin...

Förövrigt tror jag att Lejonet Och Björnens bananchokladglass utklassar Ben och hans vän. Inte för att jag smakat på dem men ändå. Lejonet och Björnens glass är sjukt god, och särskilt denna sorten. Plus att den tillverkas i Göteborg, nästan nästgårds. 

Har förövrigt varit i skolan hela dagen. Filmat och redigerat. Gick väl rätt bra när vi kom igång och resultatet blev fint. Tyckte även läraren. Ett plus för mig och Sofie alltså. Sen är jag väl inte så mycket för filma och hålla på, men tycker nog att jag skötte mig rätt bra, klagade bara första halvtimman. Sen glömde jag/vi micen när sofie skulle prata, men shit happens. Köpte dessutom mat på Pastabageriet. Mucho onyttigt med så mycket pasta men det var väldigt gott, mycket godare än ScientiFik. Och bara 6 kr dyrare, men det var det värt. När jag kom till alingsås vart det tacobuffé och nu blir det slappande i soffan. Ska nog kolla på Wall.e tror jag.

So long 

Kommentarer
Postat av: Hedvig

wall-e är så söt!fjantjag grät som vanligt=)

2008-10-17 @ 22:07:47
URL: http://heddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0