fredagen

Är inte så bra på att skriva på helger. Alltid mycket lättare på dagarna nör Robin inte är hemma och tjuvkollar. kom iallafall iväg till stures i fredags och det blev mycket trevligt. mindre trevlig var mannen som själv tyckte att han var oerhört trevlig som pratade med mig, elin och emelie. Inte heller fattade han de tusen vinkarna om att vi inte ville prata med honom. Till slut räddade Emelie situationen och vi smet undan. Vi tre ska nog dessutom powerwalk på tisdag, roligt!

Käns väldigt kula tt jag fått lära känna Emelie. Träffades första gången i våras och sen dess blir det liksom mer och mer. Trevligt. Man behöver lite nya bekantskaper då och då.

Nu ska jag sätta mig ner med min analys av svenska spels internkommunikation och ha lite dåligt samvete för att jagi nte går på Robins match. Fy på mig.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0