handy(wo)man

Det är helt värdelöst att gå så här lite i skolan som jag gör. Jag behöver lite rutiner i mitt liv, pliiz! Nu är klockan snart halv elva, jag ska upp tio över fem men ändå sitter jag här. Man tänker att det är ju bara en kort dag det handlar om sen är det ju helg igen. Och det är ju iofs sant, men det är sjukt trist att vara seg hela dagen imorgon.

Ikväll har jag dessutom varit riktigt "handy" och fixat fönsterlampan. Har satt på en strömbrytare och en längre sladd och sen en ny stickpropp på ändan. Fast det jobbiga var att när jag var färdig och hade satt upp lampan och började plocka bort sakerna jag använt upptäckte jag en del som jag glömt att sätta dit, så nu är jag livrädd att allt ska bli strömförande. Fast orkar itne fixa det nu, utan det får bli imorgon.

Nu ska jag sminka av mig och krypa till kojs.

So long

Kommentarer
Postat av: emilia

visst är det kul att känna sig så där himla händig! :)

tyget är inköpt på ikea, mutade mamma att sy åt mig så det skulle bli rakt och fint!

2008-10-02 @ 14:36:54
URL: http://imilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0