lur

Idag har vi äntligen vart och köpt en kökslampa för presentkortet vi fick i förlovningspresent av mamma och pappa. Lampan heter Lur och är ifrån LampGustaf. Hepp, fint värre. Den är iallafall svart och vit och passar perfekt i köket. Nästa lampprojekt är en golvlampa till vardagsrummet. Egentligen har jag redan hittat den perfekta men eftersom jag ska betala hälften så blir den lite för dyr. Iallafall innan nyår. Så kikar lite efter alternativ just nu.

Däremot är det ett större problem att en ljuskrona som vi också fick i förlovningspresent har fått åka ner eftersom den egentligen inte alls passar in i den stil vi har här hemma.  Ljuskronan är fin i sig men som sagt, den passar inte alls in. Så därför har jag nu problem med vart jag ska göra av den istället. Lägga in den i förrådet och låta den ligga där tills vi flyttar alternativt byter stil här hemma? Antagligen blir det så eftersom jag inte kan göra mig av med den.

trist är också att det inte blir någon yoga idag pga risig kista. =) Så kan det gå. Nu ska jag åka till maxi och hämta ut biljetterna till Black Stone Cherry och köpa sladd och kontakt till fönsterlampan.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0