provtur

I morse när jag vaknade låg jag bara lite och blundade och vaknade till så där härligt långsamt. Att det kändes ganska tidigt var ett plus. Sen öppnade jag ögonen och kollade på klockan, halv 11! WFT! Hur kunde vi sova så länge?? Hela dagen känns förstörd och klockan är redan ett, vad har jag uträttat hittills? Ingenting! Ska tvätta sängkläderna och sen plugga lite tror jag.

Hoppas att mor&far kommer och hälsar på i dag eller imon också så att jag får testa att köra deras nya bil. :) Är mäkta avundsjuk med när jag är färdig med skolan och tjänar massa pengar ska jag också köpa en snygg och snabb bil. Kanske en röd, vi verkar ju gilla det i vår familj.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0