pysseldag

Idag var jag för en  gång skull i jönköping på föreläsning. Händer inte allt för ofta vill jag lova. Efter hade jag bestämt att jag skulle springa in på Tells inne i stan och köpa sån där guldfärg från alcro, till min "kärleks-tavla". Har även fått för mig att måla den "kristallkronan" vi hade i vardagsrummet guldig så  att den passa in i sovrummet. Hade räknat med att färgen skulle kosta en hundring eler nått. Visade sig att den kostade nästan 200 kr och det tyckte jag var alldeles för mycket för något som kanske inte ens fäster eller blir bra så jag körde på budgetvarianten med allmogefärg istället. För att få rätt matt yta på lampan tänkte jag svampa den. Kanske ska börja pyssla lite med det nu. Mamma och amanda kommer idag så ingen idé att börja med maten innan de vart här.

So Lång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0