Tenta - check!

tror nog att tentan gick vägen. Håller iaf tummarna.  Efter var jag och mimmie och fikade på claras. Chai latte och morotskaka, goffa. =) Sen var det elvatåget hem mot alinge-texas ich göra stan med malin. Det var jutrots allt invigning av storken och lönedag. Hade nog lite för höga förväntningar på storken, men gina verkar bra iaf, rätt så stort. Sen var vi på Coffeehouse och fikade (igen) men nu blev det kaffe och citronmarängpaj. Robin gjorde oss sällskap också. Sen gick malin för att träffa sina lettiska vänner och jag och robin tog ytterligare en sväng. Provade jeans på Diabless men jag tror nog att jag håller mig till kjolar tills jag blivit smal igen. Var på systemet också, så därför sitter jag och dricker rödvin nu. däremot tröttnade robin så jag får väl dra en flaska själv. Eller så spara tills imon.

Nu ska vi kolla på dracula och och äta efterrätt till min jättegoda flygande jacob (hej 1992!)

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0