Väntan

Jag väntar på mejl. Det har jag gjort i flera dagar, men inte dyker de upp för det. Störande.

Igår var vi faktiskt på sportlife. Där hittade jag en Sandra och vi gick tre km på löpbandet och jagade drakar på cykel i en kvart. På sportlife harde jätteroliga motionscyklar med en tvskärm som visar en bana man cyklar på. Styret är även "löst" och man får själv styra. Det hela blir ungefär som ett tvspel. Lite mer ansträngande bara. Sånt gillar jag. Det gör träning rolig.

Efteråt var vi och handlade mat, det var mindre roligt, men det är ju ett måste. Så nu har vi iallafall planerade middagar ända tills på fredag. Nu ska jag hänga upp tvätt sen ska jag göra lite mer kaffe och sedan sätta mig och läsa. Och emellan det lär jag hinna kolla mejlen ungefär tjugo gånger.

So long

Kommentarer
Postat av: Angelica Larsson

Ha en fin kväll :D

Kram

2008-10-07 @ 16:33:12
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0