Återuppstånden

Oj, senaste inlägget var den 21 april. Haft lite annat att tänka på antar jag än att blogga. Men nu med en bruten fotled verkar jag ha snudd på hur mycket tid som helst. Borde till och med hinna göra om bloggen lite.
i vilket fall kan det vara kul att skriva lite, mycket för min egen skull då det känns som om året som kommer nu kommer att bli händelsefullt. Det största är väl egentligen att jag åker till Mexiko om några månader.

I vilket fall har skolan dragit igång igen efter en sommar som var full av jobb på medborgarkontoret KomIn i Lerum. Gjorde inte så mycket att det var jobb hela sommaren eftersom jag trivdes hur bra som helst med både jobbet och kollegorna. Hoppas att jag kommer få hoppa in lite extra under hösten där, för pengar behövs ju alltid.  I övrigt kommer hösten bjuda på två metodkurser som jag inte alls ser fram emot. Därefter kommer det en C-uppsats som grädde på moset. Men med rätt skrivsällskap så kommer nog det bli bra ändå. Projektarbetet som var vårens stora utmaning gick ju fint i slutändan så.

Nu skaj ag kolla på Paris Hiltons new BFF säsong 2.  Nörd som jag är. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0