beeer

Ny dag och nytt gips på fossigen. Det första hade blivit lite för stort när det värsta av svullnaden försvunnit så det var dags att byta ut det. Men såg när gipset var borta att det fortfarande var mycket svullnad. Och jag trodde att hela foten skulle vara blå eftersom tårna är blå men det var tydligen bara tårna och så lite ränderrunt om foten typ. Tydligne blir det så när det är en blödning och den dras nedåt. Eller nått. Mina tår ser iallafall ut som jag stampat i blåbär.

Och på tal om blåbär hade värdens sötaste familj varit ute och plockat några liter till mig eftersom jag inte kan plocka själv för tillfället. Så gårkvällen gick åt till att rensa ungefär fyra liter blåbbär. Så snart ska jag göra en blåbärspaj och resten av bären får jag väl se vad jag gör av dem. Smoothies är ju alltid gott. Sen är det gött att bara ha hemma också. Använda lite när man känner för det. Att blanda i det när man kokar havregrynsgröt och också hemskt gott. Det är sånt som märks. :) 

I eftermiddag ska vi åka till golfrestaurangen och äta grillbuffe. :) Yey! Älskar buffe!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0