Paket!

Ännu en ledig dag som jag och mitt gips tillbringar i soffan. Dock känns det lite sådär eftersom fastighetsskötarna är precis utanför fönstret och rensar blomlanden. Apa i bur typ. Dessutom sjunger han och att säga att det låter bra är dagens lögn. I övrigt bjuder dagen på lite farmorskalas så mor min kommer och hämtar invalid-frida i eftermiddag. Då ska vi först åka och köpa blommor och så hämta ut mitt paket med saker jag beställt från Eleven.se. Äntligen får jag en ansiktsrengöring igen! Hoppas att den är bra.

Är verkligen i behov av en ny ansiktsvårdserie (heter det ens så?). Har haft Aloe Vera-serien från Body Shop i typ två år och den har vart superbra, tills jag slutade med hormoner i form av p-piller. Nu blir den alldeles för fet för min hy. Och det är ju  inte det lättaste att hitta någon ny heller eftersom det finns en hel djungel av olika grejer. Rengöringen jag köpte nu är iaf från Aquolina. Annars är jag sugen på något från hälsokost och utan mineraloljor, Make Up Store har jag också funderat på, men vet inte om det är utan eller med mineraloljor... Måste också klura ut hur mycket jag kan tänka mig att betala för kalaset.


Kommentarer
Postat av: melissa

hiiilluoooooo! Nämen va kul det va o läsa din blogg!:) det ska jag fortsätta göra, askul juuuu!:) weeheee! Om du hittar bra ansiktsprodukter,just let me know!!!!!! mitt ansikte e helt bombad!:(mer än nånsin och jag fattar inte varför, det e ju inte direkt så att man e i nån pubertet nu hahahaha:D well, ses imon! howdy!

2009-08-25 @ 13:32:57
URL: http://meltexx.blogg.se/
Postat av: melissa

hiiilluoooooo! Nämen va kul det va o läsa din blogg!:) det ska jag fortsätta göra, askul juuuu!:) weeheee! Om du hittar bra ansiktsprodukter,just let me know!!!!!! mitt ansikte e helt bombad!:(mer än nånsin och jag fattar inte varför, det e ju inte direkt så att man e i nån pubertet nu hahahaha:D well, ses imon! howdy!

2009-08-25 @ 13:33:03
URL: http://meltexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0