gah!

Precis skrivit ett surt och bittert inlägg, och skiten försvinner! Vad är oddsen!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh va bra,det har jag inte tänkte på att man torkar ut huden.. min hy blir alldeles torr och stram efter tvätt och rengöring:S och sen blir den finnig och glansig, uch. Tack för tipset, ska nog köpa för känslig hy istället och se om det funkar!=)för när man känner sig finnig och ful i nyllet, så är hela mitt humör bajs, och det kvittar vad man har på sig för man känner sig ändå ful. Vilka problem man har! hahaa. katastrof. Och nej då du är inte alls bessewissrig, jag är bara glad! jag behöver all hjälp jag kan få, för jag är så sjuk kass på produkter! Nu ska jag utergå till mördar uppsatseen:P yey!

2009-12-04 @ 11:48:56
URL: http://meltexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0