borde

Borde skriva kort om dag 5 på praktiken, men orkar inte just nu. Helt slut efter veckan. ETt under att jag lyckades att ta mig till sportlife i förmiddags. Men skönt så klart när jag väl kom dit, även om det inte fanns någon ledig soltid. Min kropp tycker verkligen om träningen nu, den är tacksam och ger mig små tecken på att träningen gör nytta. Förutom på min mage då'rå. Men den är väl ett senare projekt kan vi säga.

Har en massa disk som står i köket. Och även mat på bordet. Manda var här en sväng förrut och vi gjorde tacokyckling och fyllde i pitabröd. Gott värre. Men orkar inte ta tag i disken. Och vem orkar det egentligen en lördagkväll halv nio? Vill ju bara öppna min chokladkaka med citron och ingefära och mysa ner mig under ett täcke på soffa och slumra där till jag ska hämta mor&far i natt vid tåget.

Längtar så innerligt till våren!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0