hjärnmos

Jag läser och stryker under så att jag blir helt mosig i huvudet. Men utan Mimmies hjälp hade det vart ännu värre. Nu känner jag att det iallafall finns en chans att jag klarar denna tentan. Ska bara komma ihåg namnen på alla gubbar och deras teorier. Weber, Mintzberg, Fayol, Likert. Hejja. Men ska klara det. Har en ganska så bra känsla över det hela iallafall. ´Men får nog inte gå och lägga mig än på ett tag. Har ganska så mycket kvar att gå igenom. LAgt upp pluggandet på helt fel sätt, som vanligt typ. Ännu värre blir det inför Kris-tentan på måndag, där vi inte fått reda på särskilt mycket vad vi ska plugga på. Verkar bli en kul helg detta här.

P:et på datorn verkar ha gett upp och kastat in handduken, vill inte riktigt fungera som ett p ska fungera. 

So long 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0