hurtbulle

Äntligen fredag. Min lediga vecka som jag var så lycklig över blev rätt så långtråkig till slut. Har inte så mycket att göra på dagarna. Skulle ju kunnat städa hela veckan som en liten blå men det är ju inte så kul det heller. Har iaf städat toan och tänkte att jag ska ta resten av lägenheten idag. Går ju ganska så fort när man väl sätter igång, den är ju inte så stor.

Ikväll ksa vi iaf till Momento Liberi och äta. Mys! Dessutom blir det tårtkalas hos Elin imon så får väl gå upp åch träna imorgon så kan kan äta allt med gott samvete. =) Var och tränad med Sandra i morse. Hängde på låset till Sportlife och klockan 7 kilade vi in och solade för att efter ta ett ben-pass. Så nu minsann, tre gånger denna veckan. Hoppas det håller i sig. Känns ganska så lagom att träna såpass. Möjligtvis fyra.

Efter vår morgonträning hade jag iaf sjukt lågt blodsocker eftersom jag bara åt en banan innan och gjorde världens brakfrukost till mig själv. Äggröra, bacon, tonfiskröra på FinnCrisp och en chailatte. Det var jag minsann värd. Det dumma är att jag ätit så mycket socker nu det sista att jag är sugen även om jag egentligen är mätt. måste sluta med det och lära mig att lyssna till min kropps egentliga signaler igen. Det är det som känns bäst.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0