Lycklig

Nu är jag nästan i mexiko. Klarade omtentan sen i höstas och kristentan. Hola! Eller nått.

Allt är över nu och jag är helt slut. vart några väldigt intensiva dagar men känns bra nu när man har klarat av dem. Nästan så man känner sig rastlös nu när man inte är überstressad.

By the way, allt är så härligt nu. Allt går min väg och så här nöjd och lycklig (ja faktiskt!) har jag inte känt mig på väldigt länge. Livet leker! Mycket till grund på att jag stortrivs i skolan och känner att detta är helt rätt, det är detta jag vill göra i livet, det är min grej. Har under det senaste halvåret (kan man säga, egentligen är det lite mer) fått två nya nära vänner som jag gillar att vara med och är början på två långa relationer, hoppas jag. Har också "gjort slut" på en annan relation som varat länge men sakta men säkert försvunnit. Mycket på grund av att jag känner att den andra parten inte prioriterat att vårda vår relation. Så är det ibland.

Nu ska jag fortsätta kolla på P3 guld.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0