avslagen sockerdricka

Det allra värsta pirret över utlandstudierna börjar att lägga sig. Istället har en stress över sommarjobb infunnit sig. Finns det måhända en chans att få på någon infoavdelning tro? Verkar väl inte så.

I helgen blir det mys i Kalmar med baby. Ska bli skönt att komma iväg lite. Hade kunnat tänka mig att ligga på rummet hela dagarna och bara mysa och pussas. SPAavdelning finns det också tydligen. Heeerligt! klockan 11 bär det iväg iaf! Nästan fem timmar med tåg, yey! Hoppas att manda kanske ska kunna hämta oss i borås på hemvägen så slipper vi iallafall en bit av hemresan, kan vara skönt.

Nu ska jag läsa och äta icas fejk-ballerina. Inte alls lika goda som orginalet. Var och hämtade ut fortsättningen på Flyga Drake idag och även Den Hemlige Kocken som jag beställt från Adlibris. Ska spara dem till Kalmarresan tänkte jag!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0