Hallen

Projekt: Hall fortgår i rasande tempo. :) Har hunnit måla alla väggar tre gånger och hoppas på att det ska vara nog. Insåg efter vi tagit bort maskeringstejpen att alla lister också behövs målas så Robin pysslar lite med det nu, medan jag sitter och tar det lugnt med min fot. Har belastat den lite för mycket nu de två senaste dagarna iochmed hallen så har rätt ont i den nu. ikväll tänker jag iallafall åka hem till mor&far för att spraymåla skohyllan som vi bara lyckades hitta i vitt. Svart ska're'va! Kommer nog att bli himla flott när allt är klart iallafall. Färgerna blir superbra, även om den  orangea färgen var lite mörkare än vad jag tänkt. Enda problemet nu är dörren in till lägenheten som får en helt fruktansvärd färg när den är mot det orangea. Vågar inte måla den så planerna är att sätta ett draperi framför för att gömma den.

Iövrigt ser det ut som ett helvete här för tillfället så det ska bli rätt gött att spendera natten hos mor&far...

Kommentarer
Postat av: melissa

nämen åååh, vad duktiga ni är!! måla, trixa och fixa e bland det värsta jag vet!! tänker aldrig mer måla en enda vägg:D never ever! uch. hahaa. men vilken färg blev det da??:)

kram

2009-09-08 @ 18:45:23
URL: http://meltexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0