No more stelben!

Jag älskar hudvårdsserien jag köpte förra veckan på Body Shop. Märker redan skillnad i ansiktet att jag har mindre finnar och finare hy. Nu är det bara lite porisar den ska ge sig på, men för det kanske jag behöver ta i med hårdhandskarna.

Förövrigt har jag fått mitt liv och mitt ben tillbaka, igår försvann gipset.´Blev lite besviken dock när jag upptäckte att det göront att gå och att det känns precis som om min hälsena är för kort men den sträcker förhoppningsvis ut sig allt eftersom. Springa får jag inte heller göra på tre veckor, därefter blir det bodystep och aerobic igen! Ska smygstarta lite redan idag med att gå och träna armar. Till det behöver jag ju inte fötterna. :) Nu ska jag byta om och göra mig iordning så att jag är klar att cykla iväg direkt när Robin kommer hem. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

woohooooo! ceeeeeelebration time come on!....

oh va gott det måste va, ut och steppa med dig!;)

Kram

2009-09-17 @ 08:11:04
URL: http://meltexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0