Seaweed!

Nu tror jag att jag äntligen har hittat en serie till ansiktet som passar mig. Hade gett upp hoppet om min favoritkedja Body Shop men när jag var inne och kikade i förra veckan såg jag att de hade en serie för kombinerad hy som jag är helt säker på inte har funnits tidigare. Fick iallafall ett prov på dagkrämen med mig och hittills tycker jag att den verkar bra. Den är mer som en gel än kräm och det verkar passa mitt fettoansikte bättre. Sjukt skönt att slippa vara glansig och fet i ansiktet efter bara en halvtimma som det har varit nu med de andra krämerna som jag använt. Dessvärre verkar jag ha fått en hel koloni med finnar under vardera örat. Ingen aning om vart de kommer ifrån. Eftersom de har hamnat just där känns det som om det är något annat än bara fel ansiktsrengöring. Får hoppas att det är sånt som försvinner när jag kan börja träna igen. Bara fem dagar kvar, sen ryker gipset! Yey!

Funderar på om kanske lillstrumpa vill följa mig mig till Body Shop för inhandling idag efter hon kört mig till sjukan för att fixa mitt trasiga gips. Annars kanske jag kan ta det i gbg på fredag, men går mycket hellre till body shop i alingsås än någon annanstans, bäst service här hemma!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0